Silnik stacjonarny 27 KM - od 31 737 Zł
Mocny, solidny silnik stacjonarny 27 KM w atrakcyjnej cenie.
Idealny dla łodzi żaglowych! Nowość na rynku! Najmniejszy na świecie silnik wysokoprężny z układem Common Rail.
Podstawowym silnikiem jest nasz dobrze znany silnik o mocy 21 KM, który przez wiele lat sprzedaży i użytkowania okazał się bardzo trwałym i solidnym silnikiem. To właśnie do niego dodaliśmy sterowany komputerowo układ Common Rail. System jest już znany w większych silnikach, które są obecne na rynku. Układ wtrysku Common Rail zwiększa moc silnika o 6 KM, przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu momentu obrotowego. Common Rail to drogi system wtrysku. Żadna inna firma poza Bladt Diesel nie oferuje tego systemu również do mniejszych silników. Jesteśmy w stanie zaoferować silnik o mocy 27 KM z układem Common Rail w cenie, która jest wciąż tańsza niż u konkurencji z konwencjonalnymi układami wtryskowymi. Nasz nowy silnik o mocy 27 KM zapewnia moc 27 KM przy zaledwie 3000 obr./min. Moc uciągu jest porównywalna z innymi silnikami o mocy 30 KM dostępnymi obecnie na rynku.
Czym jest układ Common Rail? Przeczytaj tutaj.
Specyfikacja techniczna: |
---|
3-cylindrowy silnik wysokoprężny |
Układ Common Rail NOWOŚĆ! |
Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej (316) chłodzony wodą |
Dwuobwodowy układ chłodzenia |
Przekładnia mechaniczna: PRM Newage 90 2,04 lub 2,5:1 TMC 60A pod kątem 7° 2:1 lub 2,5:1 |
Poduszki silnika z amortyzatorami drgań |
Deska rozdzielcza z obrotomierzem z cyfrowym licznikiem godzin, zapłonem, brzęczykiem alarmowym i 4 stopami dodatkowych kabli. |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 752 x 450 x 556 mm |
Więcej informacji: |
---|
Średnica x skok cylindra: 78 x 78 mm |
Pojemność skokowa: 1.220 l |
Kompresja: 18 :1 |
Moc: 20 kW / 27 KM przy 3000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy: > 70 Nm przy 2100 obr./min |
Zużycie paliwa przy pełnym obciążeniu: 202 g / kWh |
Olej smarowy: 15W40 |
Zawartość oleju: 2,5 litra |
Instalacja elektryczna: 12V / 53A |
Akumulator: 60AH |
Rozrusznik: elektryczny |
Waga: 121,25 kg |
Maksymalny kąt montażu: 10° |
Waga przekładni: 11,25 kg (uwzględniona w wadze całkowitej) |
Rysunek 1 | Rysunek 2 | Instrukcja obsługi |