Bladt Diesel 27 KM silnik stacjonarny Common-Rail

Silnik stacjonarny 27 KM - od 31 737 Zł

Mocny, solidny silnik stacjonarny 27 KM w atrakcyjnej cenie.

Idealny dla łodzi żaglowych! Nowość na rynku! Najmniejszy na świecie silnik wysokoprężny z układem Common Rail.

Podstawowym silnikiem jest nasz dobrze znany silnik o mocy 21 KM, który przez wiele lat sprzedaży i użytkowania okazał się bardzo trwałym i solidnym silnikiem. To właśnie do niego dodaliśmy sterowany komputerowo układ Common Rail. System jest już znany w większych silnikach, które są obecne na rynku. Układ wtrysku Common Rail zwiększa moc silnika o 6 KM, przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu momentu obrotowego. Common Rail to drogi system wtrysku. Żadna inna firma poza Bladt Diesel nie oferuje tego systemu również do mniejszych silników. Jesteśmy w stanie zaoferować silnik o mocy 27 KM z układem Common Rail w cenie, która jest wciąż tańsza niż u konkurencji z konwencjonalnymi układami wtryskowymi. Nasz nowy silnik o mocy 27 KM zapewnia moc 27 KM przy zaledwie 3000 obr./min. Moc uciągu jest porównywalna z innymi silnikami o mocy 30 KM dostępnymi obecnie na rynku.

Czym jest układ Common Rail? Przeczytaj tutaj.

Specyfikacja techniczna:
3-cylindrowy silnik wysokoprężny
Układ Common Rail NOWOŚĆ!
Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej (316) chłodzony wodą
Dwuobwodowy układ chłodzenia
Przekładnia mechaniczna:
PRM Newage 90 2,04 lub 2,5:1
TMC 60A pod kątem 7° 2:1 lub 2,5:1
Poduszki silnika z amortyzatorami drgań
Deska rozdzielcza z obrotomierzem z cyfrowym licznikiem godzin, zapłonem, brzęczykiem alarmowym i 4 stopami dodatkowych kabli.
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 752 x 450 x 556 mm
Więcej informacji:
Średnica x skok cylindra: 78 x 78 mm
Pojemność skokowa: 1.220 l
Kompresja: 18 :1
Moc: 20 kW / 27 KM przy 3000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: > 70 Nm przy 2100 obr./min
Zużycie paliwa przy pełnym obciążeniu: 202 g / kWh
Olej smarowy: 15W40
Zawartość oleju: 2,5 litra
Instalacja elektryczna: 12V / 53A
Akumulator: 60AH
Rozrusznik: elektryczny
Waga: 121,25 kg
Maksymalny kąt montażu: 10°
Waga przekładni: 11,25 kg (uwzględniona w wadze całkowitej)
Rysunek 1 | Rysunek 2 | Instrukcja obsługi