Specyfikacja techniczna: |
---|
4-cylindrowy silnik wysokoprężny |
Wtrysk bezpośredni |
Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej (316) chłodzony wodą |
Dwuobwodowy układ chłodzenia |
Przekładnia hydrauliczna: PRM150 z chłodnicą oleju, redukcja 1.53:1, 2.09:1 lub 2,82:1 |
Poduszki silnika z amortyzatorami drgań |
Deska rozdzielcza ze wskaźnikiem temperatury, woltomierzem, obrotomierzem z cyfrowym licznikiem godzin, wskaźnikiem ciśnienia oleju, zapłonem, brzęczykiem alarmowym i dodatkowym kablem o długości 4 metrów. |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1004 x 575 x 725 mm |
Więcej informacji: |
---|
Średnica x skok cylindra: 90 x 100 mm |
Pojemność skokowa: 2.670 litra |
Kompresja: 18:1 |
Moc: 42 kW / 58 KM przy 3000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy: > 152 Nm przy 1900 obr./min |
Zużycie paliwa przy pełnym obciążeniu: 247,5 g/kWh |
Olej smarowy: 15W40 |
Zawartość oleju: 8,5 litra |
Instalacja elektryczna: 14V / 83A |
Akumulator: 90AH |
Rozrusznik: elektryczny 2,5 kW |
Waga: 302 kg |
Maksymalny kąt montażu: 10° |
Waga przekładni: 21 kg (uwzględniona w wadze całkowitej) |
Rysunek 1 | Rysunek 2 | Instrukcja obsługi |