Specyfikacja techniczna: |
---|
4-cylindrowy silnik wysokoprężny |
Wtrysk bezpośredni |
Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej (316) chłodzony wodą |
Dwuobwodowy układ chłodzenia |
Przekładnia hydrauliczna: PRM150 z chłodnicą oleju - redukcja 1,53:1; 2,09:1 lub 2,82:1 |
Poduszki silnika z amortyzatorami drgań |
Deska rozdzielcza ze wskaźnikiem temperatury, woltomierzem, obrotomierzem z cyfrowym licznikiem godzin, wskaźnikiem ciśnienia oleju, zapłonem, brzęczykiem alarmowym i dodatkowym kablem o długości 4 metrów. |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 967 x 553 x 700 mm |
Więcej informacji: |
---|
Średnica x skok cylindra: 80 x 90 mm |
Pojemność skokowa: 1,809 litra |
Kompresja: 22:1 |
Moc: 28 kW / 37 KM przy 3000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy: > 105 Nm przy 1900 obr./min |
Zużycie paliwa przy pełnym obciążeniu: 250,5 g/kWh |
Olej smarowy: 15W40 |
Zawartość oleju: 6 litrów |
Instalacja elektryczna: 14V / 83A |
Akumulator: 90AH |
Rozrusznik: elektryczny 2,5 kW |
Waga: 256 kg |
Maksymalny kąt montażu: 10° |
Waga przekładni: 21 kg (uwzględniona w wadze całkowitej) |
Rysunek 1 | Rysunek 2 | Instrukcja obsługi |